نابوووودم کردی
نویسنده :♥♥♥تمنا♥♥♥
تاریخ: 10 دی 1389 ساعت: 20:20

 

از عشق برایش سنگ تمام گذاشتم

اما....

افسوس......

نمی دانستم!!!!!

باهمین سنگ ها نابودم میکند



نظرات شما عزیزان:

dr.amir m
ساعت20:50---24 بهمن 1393
سلام خوبی؟؟؟
وبت اصلا خوب نیس چون عاااالی!!!!
ب منم ی سر بسر خوشحال میشم


مهرزاد
ساعت14:29---17 بهمن 1393
همه جاغرق

ســـــــــــکوت

کوچه ها

رو به

غـــــــــــــروب

همه جا

تاریـــــــــــــک است

پیش رو تاریـــــکی،

پشت سر تاریـــــکی

دل من

می ترســـــــــــد!!

تــــــــــرس هم تکراریســــــــــت!


BIKAS
ساعت19:52---16 بهمن 1393
اینجا حریم من است حریم قلب کوچکم!


قفس تنهایی من و حرف های ناگفته ام...


کسی دلش برایم نسوزد


من این قفس را دوس دارم و تنهایی ام را


تنهایی...


تنها اتفاق این روزهای من است...


ساجده
ساعت0:53---15 بهمن 1393
سلام عزیزیم وبت عالیه حرف نداره اصلا میدونی چیه؟خیلی خفنه
پاسخ:سلام__________________خوبی؟عزیزی ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون نظر لطفته گلم


مهرزاد
ساعت22:33---14 بهمن 1393
به فالگیر بگو خط عمرِ من کف دست هایم نیست …

رد پاهای او را نگاه کند
=====================
سلام تمناخانم
پاسخ:سلام__________________________________ مهرزاد....


مهرزاد
ساعت22:48---10 بهمن 1393
او که می رود نمی فهمد...اما او که بدرقه می کند خوب می داند...

کاسه آب معجزه نمی کند...
سلام . خسته نباشید بخاطر وبلاگ خوب و زیباتونمن چند ساله توی بلاگفا فعالیت میکنم و وبلاگ پربازدید و خوبی هم دارم ولی محدودیتهای بلاگفا و مشکلاتش باعث شده بیام سمت لوکس بلاگ و وب جدیدی رو راه اندازی کنم با دوستان جدید.اگه افتخار بدین همدیگرو لینک کنیم .منتظرتون هستم فعلا بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی در وبلاگم داشته باشین!!!
تازه ترین مطالب
نویسندگان
دوستان
ابزارک های وبلاگ
 RSS 

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 151
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 95318
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1



كد موس